Parný generátor TYLO Steam Commercial
Popis
Funkcia
Viacnásobná para
Náš nový komerčný parný generátor je vybavený veľkou nádržou na vodu a je navrhnutý tak, aby sa dal jednoducho pripojiť k našej funkcii Multisteam – účinnému spôsobu, ako sa vyhnúť prerušeniu prevádzky vo vysoko používaných systémoch, pretože k jednej parnej miestnosti je možné pripojiť až tri parné generátory. Parné generátory vyžadujú pravidelné automatické preplachovanie. To zahŕňa 10 – 15 minútovú prestávku vo výrobe pary zakaždým. Ak máte v tom istom systéme pripojených viacero parných generátorov, preplachovanie sa môže uskutočniť bez vypnutia, pretože funkcia Multisteam zabezpečuje, že jeden generátor vždy vyrába paru.
Údržba
Menej údržby
Naše parné generátory navrhujeme s veľkým dôrazom na detail. Sú navrhnuté tak, aby vydržali mnoho rokov používania bez prerušenia a s minimálnou starostlivosťou. Parný generátor je dodávaný s automatickým preplachovaním, ktoré je možné nastaviť podľa kvality vody vo vašej oblasti.
Inžinierstvo
Úspora energie
Škandinávsky dizajn bol vždy ovplyvnený myšlienkami starostlivosti a efektívnosti. Preto sme použili technológie, aby boli naše parné generátory čo najefektívnejšie. Vďaka pohotovostnému režimu a našej patentovanej funkcii „rozdeleného výkonu“ môže byť spotreba energie až o 30 % nižšia. Keď vzduch v parnej miestnosti dosiahne požadovanú teplotu, výkon parného generátora sa zníži na úroveň dostatočnú na udržanie tejto teploty.
Technické informácie
Udržateľnosť
Vďaka presnej kontrole kvality, inteligentným technológiám a silnému zameraniu na spotrebu vody a energie sme navrhli parné generátory Tylö tak, aby mali čo najmenší vplyv na naše životné prostredie.
Ovládanie
Prevezmite kontrolu nad svojím verejným zariadením
Ovládajte svoje verejné zariadenie priamo z Ovládací panel Elite alebo si nainštalujte vlastné ovládacie panely, aby ste mohli ovládať všetky svoje sauny a parné kúpele priamo z počítača na recepcii. Elite využíva lokálne Wi-Fi, ktoré umožňuje aj ovládanie a monitorovanie priamo z telefónu pomocou aplikácie Wellaccess od spoločnosti Tylö, ktorá je dostupná pre iOS aj Android.
Technical specification
- Záruka (r.) 2
- Krajina výroby Švédsko
- Dĺžka (mm) 585
- Rozmery šírka (mm) 230
- Rozmery výška (mm) 685
- Objem vodnej nádrže (l) 8.4
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.